Trip to Turkey, ljeto 2007

Dan 1

Subota mi ostavite za mjesec dana u motornim home, put koji će nas odvesti Turska.

naš itinerar će biti kao što slijedi: prelazak Alpa preko Kol du Mont Cenis, Italija, u Anconi ukrcani na Igoumenitsa trajekt u Grčkoj, preko sjeverne do turske granice, prelazak Dardanelles Strait, prema granici sa Sirija stringers smo se na sjevernom dijelu iračke granice, gdje ćemo ići do jezera Van, a zatim natrag u centar, na Capadoce, slano jezero, Ankara, i sjeverne obale Crnog mora, prešli granicu za Bugarsku, Srbija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna, ponovo Hrvatske, Slovenije, Italije i nazad doma u Francuskoj.

za danas mi ferron korak lakeside Kol du Mont Cenis, bivak besplatan, ali mi nismo sami.

2. dan

Ostavljanje jezero oko 9 sati, sporo vozimo po autocesti prema Rimini iz Torina, Bologna.

Nakon Rimini, odlučili smo posjetiti mali Republike San Marino.

San Marino, grad vrlo ugodan i stare, i poreznih utočišta gdje možete kupiti détaxe.

Nakon posjete drevne gradske zidine i prenoćiti u parkiralište planirano za kampere podno zidina je od grada.

3. dan

Nakon noći (vrlo) ugrijemo na zidovima, ostavljajući male republike putem đaci u sredini maslinika koji pokrivaju hillsides na more

Ancona smjeru naše luke ukrcaja za Grčku. Pod sparan topline koje smo pozornica za ručak u Fano, na obalama Jadrana.

Mi predstavljamo sebe do ulaska u 16 sati kada smo doznali Sebastien i Nathalie, obitelj poznata Nantaise forum motorhome informacije, u pratnji svoje djece Hugo i Lea.

Nakon vožnje na brodu, sve je mali svijet za aperitiv u našem motorhome, pridružite nam doći još jedan par od 92, također poznat na istom forumu.

Navečer će biti kasno i da će biti vrlo ugodna, Claude i njegova supruga ostavit će nas po dolasku u Igoumenitsa na turneji u Americi, ali i Sebastien Nathalie također putuju u Turskoj, mi ćemo naći navečer u autokampu u Meteora.

Sutra ......................................... Grčka !!!!!! !!!!!!!!!!

4. dan

Dolazak u Igoumenitsa na 8 sati, uzimamo doručak na luku koja je promijenila od našeg zadnjeg posjeta u 2003, a na stanici napuniti s dizel, jeftinije nego u Italiji (- 30 cent!) I uzmemo u novom autocestom do Ioanina pozornici koja će biti naš ručak.

Grčka je promijenila dosta od našeg zadnjeg posjeta, autoceste su gotovo u potpunosti dovršena, mnogi gradovi imaju "veliki", domaćin protiv manje prijateljski, ali smo pronašli zadovoljstvo sa prekrasnim pejzažima i Ioanina sačuvala svoj šarm Osmanskog starog grada na rubu prekrasnom jezeru, a nakon malo turneje i kupiti nešto u turskom kvartalu, slučajno nađemo naše prijatelje koji su slijedili Nantais naš savjet je dan prije i poslije ručka mi krenu opet prema meteore, kampovi Vrachos u Kastraki.

Naši prijatelji lijevo i ubrzo smo provesti posljednja večer zajedno, djeca su postali nerazdvojni!

5. dan

Nakon izvrsnoga noć i doručak u zajedničkim, uzmemo smjeru Meteora i njegove samostane "smještenim"

Mi bi krugova razne samostane i posjetite u jednom od agio Stefanos.

Ovaj je samostan žena, kao što su Roussanos.

Ostatak dana će biti utrošen na putu, jer želimo doći do turske granice sutra ujutro.

Krajolici Thessaloniki prije su veliki interes u odnosu na Peloponez i od pelicans na jezeru Volvi, ostatak je cesta ne spominje.

Oko 18 sati smo dénichons prekrasnoj plaži u Lagos, plivanje i BBQ na programu!
Dan 6
Vrlo mirna i noćno kupanje prije doručka ćemo krenuti putem na turske granice.

Evo nas pronaći naše prijatelje koji su proveli noć ne daleko od nas! The prijelazi su prilično brzo i napuštamo naš staze odvajanje, uzimajući ih u Istanbulu, a mi se spusti na Dardanelles.

Ceste gdje smo "posebne" veliko linijom, ali u stanju! gnijezdo od kokoši, ili reći: "nojevi! "Camping car se tresti, i on reći kako se voziti!

Preko mora Marmara je Dardanelles Strait

Mi dolazimo na Gelibolu ili uzmemo trajekt preko Dardanelles, Çanakkale onda prelazimo vrlo živahnom centru grada, ovo je naš prvi pravi kontakt s Turski gradova, što promijeniti u našem gradova!

Nastavljamo s malom cestom u smjeru Troy, ili barem ono što je ostalo! Nećemo, to ne vrijedi u nevolji.

Mi to push Assos po vrlo uska cesta, ali vrlo "šareni" u malim selima mi lik "Martians" malim kamionom kamper pothvat trebao bi u ove zemlje.

Dolazak na Assos je veličanstveno, a nizbrdo padini litici, strma! i cobbles (kako bi izbjegli ako kiša)

Mi vidjeti znak za kamp i ući u selo, ali smo blokiran je zavoj u uskim ulicama, možemo zaokrenuti da je uz pomoć brojnih Meštani smo parkirani za noć 200 metara gore na litici.

Posjetit ćemo u selo i dînons na plaži u izvrsnom restoranu.

Naš prvi dojam na ovoj zemlji je veoma pozitivna, ljudi su rijetke dobrote i cijenimo da smo zainteresirani za njihove države.

Nakon što potvrdite da naše putovanje dojam, pa čak i daleko izvan onoga što smo zamišljen.

Day 7

Probudite se s pogledom na more i otok Lesbos, već 9 i 35 ° u hladu! ćemo otputovati za Pergam, antički grad u kojem je knjiga je izumio priključen.

Idemo do posjetiti akropola pod oblačno nebo (uživamo tokom posjete)

Stari Grad se sastoji od Trojanski hram bijelog mramora, za impresivnih 10.000-sjedalo amfiteatar, gimnazija i rimske kupke

Posjet nad smo nastavili put prema Foči na Egejsko more, gdje smo pronašli sličnost kampiranja u sredini maslinika, uz prekrasne plaže, kupanje s maska i disalica za uživanje riba u kamenu.

bivak u Foči

A turska obitelj poziva nas da osjetiti "turquish raki", a mi dijele obrok i večer s njima, noć i zali!

Nice večer s BBQ i turski raki!

DAN 8

Probudite se na suncu na plaži, zbogom prijatelji s našim razmjena adresa za slanje slika i uzeti smjeru Efezu, uz obalu, ispod neba plava i uvijek topla vode (45 °)

Ručak na plaži u Efezu, ali ne i plivanje, jak vjetar pijesak je izvađeno.

Mi dolazimo na povijesne grčko-rimske, a mi ovdje enduisons sunscreen opekline motrenje nam se!

Efez je čista čudo, site je vrlo dobro očuvana, bolje nego što smo vidjeli u Grčkoj, na 25.000-sjedalo amfiteatar, najvećeg u svijetu, biblioteke, rimskih vila s mozaicima i oslikana u murals savršeno stanje, sve je lijepo, to stvarno je mjesto ne bi propustili!

Nakon 4 sata pristupa, uzmemo smjeru Pamukkale i njegove bijele sadre bazena.

Mi penju iznad sela pronaći bivak za noć, to je strana na selu, a imamo vatromet prikazati unutar nekoliko stotina metara od kamper.

Dan 9

9 sati, on je već 36 ° ćemo posjetiti Hierapolis i bijele bazenima Pamukkale.

Lokalitet je 3 km hoda u sredini od 1000 grobova Kraljevine Pergam, u amfiteatar i Agora, pridruæi poznatih termalnih bazena.

Dolazak na mjestu sama po sebi je nevjerojatna, kontrast između stare i citira bijele litice je prekrasan.

To je jedinstven i veličanstven spektakl koji nas čeka, litici čiste bijele, koji se sastoji od mnoštva malih lokvama prepun u svaku drugu.

Mi travel nogama u vodi, sedra se vrlo blagu odjekivanje zahtijeva dobre sunčane naočale!

U smislu ovog liticu je impresivna, oči na daleka ravnica i visokih vrhova na gotovo 3000 metara, također je jedinstven i osobit, koja opravdava putovanje na miru.

Žalimo da napuste ovom lijepom mjestu u smjeru Isparta, grad ruža.

Na putu ćemo napraviti pauzu za ručak od bezbroj zalogaje uz glavne pravce i okusa naše ukusne "göeslèmes" vrste crepes punjen sirom ili špinata, a kebap i jogurt, dobro i jeftino !

Passage po malo slano jezero, divlje prijevoja na 1600 metara nadmorske visine, do gdje se nadamo Isparta kupiti benzin ruža, grad je prvi globalni proizvodni centar za najpoznatiji parfem.
Ali, imamo peh, sve je zatvoreno, mi smo ponedjeljkom!

AS-PIS, nastavljamo naše putovanje u Egirdir i njegove jezero.

Dolazak na Egirdir, poluotoku na jezeru, voda u boji, sve je lijepa!

Nakon posjete stari grad nađemo lokaciju na jezero za noć. bivak i roštilj uz jezero

Day 10

Budilica s patke i vozači 'dolmus', koji razbija.

Opskrba vodom na fontanu u parku divljih životinja i upravljanje Antalya po malom planinskom cestom vrlo krivudav, ali s subliman krajolicima.
planinskom cestom, prolazi kroz ždrijelo
Obala od Antalya Alanya da ima malo interesa, to je sukcesiji hoteli, plaže kompleksa, ukratko, je "turistički tvornica"

Mi imamo ručak u restoranu na putu do mora, vrlo dobra i nije skupo, mi smo u području najposjećenijih međunarodni turizam, to objašnjava to!

Napuštamo autoceste za scenski ceste prema Mediteranu, prekrasnim uvalama nestled u srcu je banana plantaža
Mi zaustavili kupiti na cesti, Jeremy uživanje tih vrlo zrelih voćnih!

Prolaz prijevoja, dolazak na Anamur pomalo podsjeća da na ravnici Almeria je morem plastičnog staklenika, uz intenzivni uzgoj je također bavili!

Smo odlučili posjetiti antičko stranice Anamurium onda smo prenoćiti u parking od hotela-Autokamp za 5 € po noći.

Kupanje, ribolov i ostatak večeri program.

Prva nezgoda, crashes Jeremy jedan vrh u podnožju na plaži, srećom, nije duboka!

Day 11

Anamur odlaska u Adana, obalni put je divan, creeks stavove, i na moru off otoku Cipru, no ona također skreće na 10.000 pločnik u lošem stanju i uzak je mudrost 's traži!

Stanku za kupanje na plaži Kokipos je dobrodošao.

Mi pronaći zadovoljstvo magistrala nakon 400 km ugla i vozimo i do spajanja za Siriju gdje ćemo stići do mora, nađemo restoran u Botas tesisieri koji nas poziva da provedu noć u njegovu zemlju smo večeru u kući sa odličnim deverika mora za to platiti.

Day 12

Noć je bila topla i vlažne je greška u odjeljku "pomorstvo", a mi se prema istoku uz granicu sa Sirijom.

Ćemo napraviti pauzu "sprud na autocesti i uzeti priliku oprati motorhome, oca i sina 2 Mi to učiniti dobro za manje od 10 €, a zatim smo nastavili sa potpuno novom autocestom do Urfa gdje smo se u smjeru Atatürk brana na Eufratu.

Mi radimo mnogo diesel i vlasnika poziva nas da se čaj u njegovu uredu, kući Turci još uvijek iznenađuje! a ne da komercijalni!

Nakon prelaska rijeke Eufrata i brane jezera Nemrut Dagi smjeru da se nadamo do za sunce

Katha nakon što napustite autocestu je bilbord proglašava vrhunca do 15 km.

Da, mais15 KMS vrlo teškom putu, padini između 12% na početku i koji završava na oko 20% šnala okreta, precipices impresivna, sve ovo bez zidova ili klizna, motorhome se ide na 2. , ponekad en1ère

ovdje je još uvijek 12%

Nakon jednog sata ¾ ovog asfaltirani put stižemo na kraj, polazište je staza koja završava penjanje na brežuljak.

The suvenirnica Zastupniątvo poziva nas da prenoćiti na maloj platformi žandarmerija post, rado smo prihvatili!

Vodimo priliku kupiti neke suvenire i uzeti čaj, Raspravljajuci vrijeme s belgijskim turistima koji nam govore da smo naišli na francuskom prvi past 3 weeks.

Oni su također vrlo iznenađen da je vozilo poput naše može raditi uspon na taj način, a kad kažemo idemo u krevet na vrhu su se za nas namah luda!

Polazak za uspon od Nemrut po velikim kamenim put, proizlazi visini (2150 m) nego jednom na summitu spektakularan prizor: a nasip visok 75 metara, izrađen od kamena stog, veliki kao šaka , koja sadrži grobnicama kralja Antiochus 1, poput egipatskih piramide, na istoku terasu s ostacima hram i skulptura od kraljevih okružena bogovima tih vremena, ali se odustalo od njihove glave tlo, nakon potresa, te su vidjeli da hoda stelae.

U tom smislu je plaza obuhvaća ravnicu na Eufrat i Tigris, nevjerojatno panorama prema Iraku, ne tako daleko, kao zračne linije, Sirije i najbližeg velikog jezera zbog brana je Eufrat.
Je Hramu, na kipovima s glave na noge
ravnici uz jezera i izvan Iraka i Sirije

put oko nasip prema sjeveru i omogućava pristup zapadnoj terasi, a tu su i glavu odustalo, ali su oni u boljem stanju od istoka.

Emisija je odlična, 5000 milja od Francuske, ali ne požaliti!

Kako je u to vrijeme su podignuta na ovoj visini takav spomenik? otajstva, poput egipatske piramide, što imate?

Mozda jedan dan u studiju na stranicama će pružiti neke odgovore!

Vi razumijete da smo osvaja po ovoj stranici, svakako jedinstveni trenutak u životu!

Mi spuštamo se u kamper za ručak i provesti noć sam na ovaj mitski mjestu.

Day 13

Sunce izlazi, noge naše na ravnice Mezopotamije, turski obitelj priprema za uspon na summitu i žele nam dobro jutro, započeli razgovor na engleskom i teško je da ovaj sastanak abrégeons, rasprave mogu trajati satima !
Nemrut zbogom!

Silaz pažljivo, gotovo 10 km u 1st, inače bi imali smo mnogo brže i kočnice su duboke precipices! uzimamo doručak na jezeru i smjer Cappadocia!

Mnoga planinska cesta često su uski, s mnogo prolazi na gotovo 2000 metara, ručak u restoranu gdje je izvor je neposredno ispred terase, sočan kebabs i salata Turska, Malatya marelice (glavni grad na svijetu od sušena marelica!) za manje od 8 €, extra!

Put se nastavlja kroz visoku pustinjski plato pokriven zelenim dolinama.
Kroz veliki kultivirana žitarica steppes koji su izvučeni u veoma duge linije do 4 linije.

Previše ravno, previše lako drive fast! i fuj! radar, 7 km / h previše, iako sam stado malo manje od 110, ali za jedan policajac motorhome je mini-bus! stoga ograničena na 80! Unatoč prosvjedima u moje pandora želite ništa učiniti, a j'écope PV jedan od £ 166 (80 €) za plaćanje u gotovini odmah za to vrijeme, sve prolazi role blithely iznad limita!

To je kasno i vremena da pronađete mjesto za noć, nakon što smo pronašli Pinarbassi, duž rijeke.

Day 14

Anketa ranog noć nakon vrlo kul i smirena, mi ćemo nastaviti smjeru Kayseri, moramo pronaći banku da bi se promijenili (na PV na dan imaju ozbiljno potkopalo naše najnovije knjige!) Mi također htjeti posjetiti bazar.

Jedva smo našli mjesto za parkiranje, mi badelato je "lijepo", da bismo predložiti da vodi nas u banku kako bi promijenili, ali su banke koje se ne mijenjaju, to vodiči nas u bazar, gdje su mjenjačnicama.

Stopa je dobro i bez provizije, naš novi prijatelj nudi da vodi nas u stari bazar u objasnjavanju povijest i pripremi vune, Kayseri je glavni grad tepih.

Tepisi, rugs, tepisi ti je rekao? Slučajno nađemo sebe ispred trgovine svoga brata, i vjerujem da ćete ga prodati? ... ... ... ... ... ... .. Da, tepih!

Mi smo pozvani da se čaj, mi se dive lijepim rugs, ali mnogo naših dobavljača smo kupiti ništa.

Treba napomenuti da, iako je rekao na engleskom, drive, drive!

Mi obaviti turneju u suvremenom bazar i ručak mrlja na kebab.

Napuštamo grad za Cappadocia i grešaka na cesti da mi otkrijte prekrasan veliki hotel na INCESU.

Mi smo radili oko mjesta i mi smo pozvani od strane čuvar doći i do fotografije, onda nam čaj u svojoj kući, koja je dio je veliki hotel

Mi dopust za Zelve troglodit i muzej otvoren.
nekoliko kilometara kasnije, posjetili smo još jednu stranicu u kojoj živimo u sredini ove prekrasne mineral u srcu ljudi koji su iskopali stvarne gradove s njihovim kućama u dimnjacima i male kapele ukrašen originalnim freskama, ali nažalost vandalized od horde turista Dolazite autobusom preko!

Mi zaustaviti na Goreme, ali ne posjetiti grad, masovni turizam također napravio razaranja, mi i dalje u potpunosti Uchizar troglodit grad i bolje sačuvani od bližnjega.

Smo nastavili naše putovanje prema veliko slano jezero, a mi instalirati naš bivak u pustinji soli.
miru u svijetu!

Day 15

Nakon vrlo mirnu noć uzmemo smjeru Ankara duž obale u Salt Lake i mali autokartu semblant rezano od rubova jezera, odlučili smo slijediti ga.

Ali nakon tridesetak kilometara smo blokiran je rampa na ulazu u postrojenje ekstrakcija soli.
Straže samo u susret nama i kaže nešto u turski, ali mi ne razumijemo!

Mi signalizirana čekati, te nakon telefonskog poziva, pozivaju nas da unesete postrojenja.

Surprised, vjerujemo da ćemo i dalje su pozvani da se čaj!

Doista, mi ćemo poduzeti čaj u glavni ured, a mi smo pozvani da idite na stranicu za posjet kamenoloma i jahati na jezero!

Nije svaki dan da su francuski auto kamp, na ulazu!

Još jedan primjer domovini.

Ne, to nije snijeg! vozimo na sol!

nakon ovog izleta u kamper kombi na slano jezero (ne, ne brzinom snimati!) pođemo na Ankari, glavnom gradu.

Nećemo se zaustaviti u ovu veliku i izvaljen grad, camping-car ne bi bio vrlo lagan za pomicanje i parkirani.

Mi radije da se uključe u Crno more na sjeveru i da razmišljaju korak Safranbolu, grad najbolje očuvanih osmanskih Turska.

Stižemo oko 18 sati u Safranbolu, Sjever je nesumnjivo naivčina i softer (30 °)

Nakon dugo traži po malom staze, nađemo lokaciju za noć u podnožju rimski most u potpunosti obnovljena, te je hladnjak! tant mieux
miran bivak.

Dan 16

Sat pod nedjelja već prisutni, ali podnošljivom, mi smo na sjeveru, a temperatura 10 ° izgubljen. Polazak od Rimskog mosta do Safranbolu malim cestama.

Posjet starom gradu zaista napraviti prekrasne otomanskog stila kuće, kamenim uličicama vodi do džamije i bazar, gdje ćemo napraviti neki Nabavke "usta" (kruha, ali loukoum šafran, kolači ... .), a neke poklone i suvenire, cijene ovdje su vrlo blagi i ne smetaju touts do nas.

Nakon posjete ovaj predivan grad, mi vene na obali Crnog mora je 120 km.

Cesta je gotovo sve loše u rad i prosjek je vrlo niska i dolazimo do luke Zonguldak nakon obroka.

Ambijent miniranja, luka i industrijski smo nedjelje i svi dućani su otvoreni, postoji nevjerojatno uzbuđenje kao i kod izbora, sve stranke izborni s velikim zvučnicima i zastave. Ovdje više nego drugdje u zemlji!

Mora se reći da u Turskoj, svaki plakat i glasno proglašava svoju političku, kako u svojoj kući na njegov auto te je prava pomama nezamisliv u Francuskoj, dom je slavlje!

Sada prolazimo crnomorske obale, s velikom izrezati, gdje su plaže manje je preuzela obitelji, koji dolaze ovdje da se kupaju i provedite nedjelju s roštiljem.

Mi napuste ideju trošenje noć na plaži, svi oni su ispunjena smećem a posebno slomljena stakla.

Smatramo malom kutku na rubu rijeke gdje su se brodovi moored u sklonište.

Do nas obiteljski ribolov i samo ljubazno nam svježe lješnjaci, lješnjaci pokrivaju ovaj dio obale i na odlasku nam donijeti sve ribe su ribolov! Smo odbili njihovu ponudu, tvrdeći da ne znamo što kuhati, ali zahvaljujući ponudi koka i slatkiša za djecu. Jasno, ljubaznost tih ljudi nema jednake

bivak u večernjim satima na rivi

Day 17

Nakon mirne noći i svježa (nema komarci!) Vodimo ceste u Istanbulu, koji smo izbjegli za isti razlozi kao i drugih velikih gradova.

Na putu, stanite na kupnju voća i povrća tijekom cijele polje, svježe i jeftine, s pristupom od mora Marmara nebo postaje oblačno, ali to je uvijek tako vruće!

Prelazimo bez incidenta Istanbul, fotografija od mosta razgranalog je Bosphorus, grad i njegova nebodera u daljini, a vanjština od Manhattana, i mi piquons zbog jugu do obale na Marmara Sea i njegovih turističkih mjesta za Stanbouliottes.