Utazási Toszkánában

Mi szabadság 2 hétig a Motorhome meglátogatni Toszkána, kezdve szombat délután, a szabadban alszik Col du Mont Cenis, de olyan erős havazás, a hozzáférést a Menetjegyárak lezárva!

Tant pis! mi töltjük az éjszakát a Tarmac egy kis repülőtér fölött Modane:

Vasárnap reggel, kezdve a Frejus-alagút (42,70 € minden út!)

A kis kávézó, az első terület autópálya Olaszországban és jó meglepetés, pont a szolgáltatás a víz-és vízelvezető közeli állomásról teherautók, hogy utalja teljes víz.

Akkor autópálya-Torino, Alessandria, Genova, Sestri Levanto kijárat nyílik a közúti és a tengeri Levanto, ami a mi kiindulási pont, hogy látogassa meg a "Cinque Terre"

Mi parkoló területén Motorhome a következő állomás, lovagolni a városban, olasz jég, meg a vonat jegyemet fel a falvakat, az időjárás jó, ameddig tart!

Parkolási lehetőség a lakóautókat, 2 percre a vonat:

A díjak, a szolgáltatások szabad:

Hétfő reggel, így a korai, az idő változott, sok felhők is rossz!

Azt a vonatot, első megálló: Monterrosso:

Szép kis falu halászó, az élet-flow nyugodtan ebben az idényben, de nyáron?

Miénk a vonat Vernazza, a második falu a "Cinque Terre"

A fő utcán, és arra kérte a hajók, mielőtt a boltok, a halászok fogási eladási közvetlenül a nap, és a kis kikötő végén az utcán, tényleg imádom Olaszország!

Mi mászni a torony, ahol a kilátás a falu szép:

A felhők még mindig lógott a hegyen, de az időjárás is kedves.

És visszatér az állomásra, hogy a harmadik falu, Corniglia:

Az utcákon a falu

Tekintse meg a következő falu, Manarola.

Miután a pizza szünet érünk az állomásra le Manarola:

A Manarola, a fő utcán vették a folyón, a csónak itt felvetette, hogy az üzletekben, a nyomtatás furcsa, hogy a hajók helyettesítik az autók!

Van egy kocsma, ahol egy étel ízét jól megérdemelt!

Amikor ressortons, akkor kezdődik eső, akkor a k-enfilons módon és úgy döntenek, hogy csatlakoznak anyway Riomaggiore utat kilátással a tengerre, a "Via del amore"

Ez persze faragott a szikla falak és támogatására használják számos freskó a témája a szerelem.

Eljutunk a falu egy eső, akkor szép az a nap

Vesszük, hogy egy alagút köti össze a vasútállomáson, hogy a falu:

Mi débouchons közvetlenül a falu, ez az eső igazán kemény, néhány képet, és mi az alapja a regagnons Levanto.

A kikötő Riomaggiore:

A freskókat az állomáson.

Mi megérkezik a táborba, mert késő délután, és úgy döntünk, hogy töltjük az éjszakát Portovenere, a terület a falu 800mètres:

Mi töltjük az éjszakát, és a szolgáltatások (12 €, ingyenes szolgáltatás)

Kedd reggel majd látogatás Portovenere gyalog, és szeretnének egy fotó bejáratánál a falu, hogy én észre, hogy elfelejtettem a kamera a Motorhome!
As-PI! túl nehéz, hogy az oda -

A látogatást követően elindulunk carrarai márvány és a bányákban, sem anélkül, hogy a kávé, a kis kikötő a Le Grazie:

Aztán az átkelés a La Spezia, a katonai kikötő, és hamarosan Carrara elérni.

Mi követjük a pályafutását, és hogy a láb a legnagyobb "enyém" fehér márvány a világ, 600 méterre a hegy belsejében, a másik extrahálás a hegyoldalon:

Mi stationnons a sárban a fehér márvány, és látogasson el az "enyém":

A blokkok márvány

Itt, a szívem a hegy, a munkavállalók vágott blokkok fehér márvány, a szobákban, hogy elérje a 15 méter magas és 70 méter között, egyes pillér!

Ez igazán lenyűgöző! ezeket a blokkokat az a legnagyobb szobrászok a világ.

A lefolyás víz mindenütt jelen van, akkor használjuk a vágó blokkok gyémánt fűrész.

Egy kis magyarázat múzeum nyitva van, a külső, nagyon informatív.

Mi lesz az ebéd a munkavállalók, a hétköznapi hangulatát!

Azt hagyjuk abba az irányba, Pisa, ki lesz a következő lépés.

Azt, hogy a hibát, hogy a nemzeti rossz válasszon! 20, 30 km / h max, még egy sort az autók és teherautók után néhány kilométerre ilyen ütemben vesszük az autópálya, hogy elhagyják az exit Pisa észak felé és a parkoló a kempingezésre, a 800 méteres séta a "campo" és a költségek 12 €, 24 óra, beleértve a szolgáltatások!

A telepítés után, akkor látogasson el a híres "campo" és a "letépte várva" világ híres.

A campo áll a keresztelőkápolna, a Dóm és a torony a toronyba a bazilika.

Csak fel a toronyba a kilátás a felső, de megéri, közel 600 lépcsőn!

Miután a turné mi töltjük az éjszakát a területen Pisa holnap felé Elba szigetét.

Ma reggel a nap jelen van, akkor kezdődik Pisa az autópálya felé Piombino, kikötő az Elba szigetét.

Azt hagyjuk a nagy szalagot, San Vincenzo, majd kövesse a seafront a Nemzeti.

Ez egy erdei fenyő, hogy tudjuk Populonia, a római és etruszk ásatások.

Defying tilalma kemping autó, mi a falu felé mászik, ez a szezon tudunk biztosítani!

Parkolás várhatóan fel a szeszezett apró falu, majd ezt egy kis túra.

Megyünk ebédelni a kis kikötő, és miközben az étel elkészítése Kathy csináljunk egy kis túra Jeremy.

A halászok vissza, a hangulat valóban szép!

Úgy érzi, hogy az élet hullámok békésen láz a nyár.

Tekintettel a számos horgonyzó hajók, a sarokba kell élénk a szezon!

Ebéd után is hagyjuk a komp kikötőgáttól a Piombino az ügynökség Moby-line található, a bejáratnál, mi meg a jegyeket Elba, 130 € egy útra minket, kezdve a 10 percet kell nem húzza!

Mi vagyunk a hajón, egy órán át, és mi fog leszállni a Portoferraio.

A tenger szép, a nap az a játék, amit egy mini hajókázás!

Mi elhagyják, és nyugati irányban az út a tengerpartra, akkor nagyon hasonló Korzika, mi is az a nyugati partján hegyét a szigeten.

A sziget érdekes a tájak és a csendes, kis falvakban perched a hegyoldalban, a vele szemben nem hagy a főbb utakon, a másodlagos hálózat áll nagyon kicsi az utak, vagy ami még rosszabb, az utak sokszor tört a téli időszakban.
És mivel mi nem 4x4, akkor vissza kell fordulni többször is, a kemping, mint 7,40 M nem tette lehetővé, hogy továbbra is ezeket a feltételeket

Minden viszont néhány szarvas-re meg a megközelítést.

Találunk egy olyan terület az éjszaka Cavoli, de most, majd meglátjuk!

A terület kiváló a homokos strandtól alatt, a "rondine" messze a sziget haza!

Ebéd után látogatás a falu, erősítse meg, hogy ez egy nyaralóvá csak 2 vagy 3 otthonok vannak elfoglalva, csendes garantált!

Ma reggel, aki valaha, hogy a fizetés, a svájci már átkerült a mi oldalunkon van, én úgy határozott, hogy a székhely egy üveg bor Alsace egy jegyet egy rugalmas szalag, a svájci majd ugyanezt a "felosztása", remélve, hogy Ferra öröm, hogy a tulajdonos ezen helyen!

Mi továbbra is előfordulhat, hogy a sziget a déli parton, a strand többen úgy látjuk, hogy ez a rész pedig a tengerparti idegenforgalom.

De még mindig nehezen elérhető sarkok, ahol élvezheti a csendes holtszezon, sőt, úgy békés éjszaka táborozás szabad ég alatt.

A dél-keleti részén még nyitottak a tömegturizmus a szállodák és kempingek.

De ebben a szezonban, továbbra is elérhető, minden gond nélkül.

Megyünk vissza a Portoferraio komp és hogy vegye vissza a kontinensre.

A cél: Siena, akkor csatlakozhat Massa Marittima, szép falusi szeszezett Toszkánában, hogy kezdődik, hogy a gördülő hegyekre.

Pose egy képet a kanyar, hogy csodálja a ochres, és véletlenül találunk olyan terület lábánál egy kolostort, ami a mi megállítani az éjszakát.

Mi 35 km-re délre, Siena, holnap kapja látogatják ezt a város híres a "Palio" a híres lovas verseny óta a középkorban, ahol a győztes az a ló, még akkor is, ha a lovas!

A karrier okkersárga, "a föld Siena"

A szabadban alszik, és nem zavarják a szomszédokat, és mi nem állhatunk, ingyenes, és 2 lépéseket, a monostor és a honlapján az apátság

Ma reggel látni fogjuk az ősi apátság San Galgano, felhagyott a Nagy Pestis és a kápolna a Knight az azonos nevű, egy kis időt arra, hogy látogassa meg, ha nem megy át.

Útvonalunkat folytatódik a Siena, felvet néhány fotó csodálni a falvakban találkozott a kanyarban az út.

És mi érkezik Siena, mi stationnons lábánál a bástyákat, akkor kevesebb, mint egy kilométer, hogy a kapu a várost, és látogasson el a városban, hogy nagyon kevés a szenvedés ravages az idő, mivel a középkorban.

Azonnal, úgy érezzük, a hitelesség, hogy kevés város van még, ha időben nem veszik e falak!

A keskeny utcák, forgalom korlátozás az őshonos medve a kisasszony, és a boltokban nem jelennek meg a jeleket, és rikító színű a francia üzletek és itt találjuk meg minden, de anélkül, megszólítás, a bélyegzőnek megőrzését.

Amint látható, ez a város része, elősegítve a szívünk!

Feltéve, hogy nem változik túl gyorsan!
A fő hangsúly természetesen az a hely, a Campo, színház, a "Palio", egy kompakt, a tömeg, hogy folyamatosan nyomja a szökőkút is kerülőt.

Meg aztán elvesztette az utcán akár a Dóm, és persze fel a katedrális, amelyet az utazási egyedül ez idézi a földre borították márványból faragott egyedülálló.

Ez a nap is jól halad, a mi kemping autót, és hagyja abba az irányba a Montepulciano kis kanyargós utakon keresztül a vidék jellegzetes Toszkána, a hegyek között, és a fák, a szimbólum az édes ez a régió.

Mi Menetjegyárak sok falvak, egyik szebb, mint a többiek, és a késő este érkezik meg a rendeltetési helyre, Montepulciano.

A kemping területén is jelezték, de a mi közel április 25. Nemzeti ünnep, Olaszországban, az a hely tele van vásári rides!

Ne aggódj, meg fogja találni egy kis sarok mögött a várakozást a bástyákat, kilátással a Basilica di San Biago. Mi nem csak egy-két német, aki látta, mi ülepedni éjszakára.

Nyugodt éjszaka után, mi ezt össze a középkori falu látogatás van szombat, az izgalom a hét elhagyta a helyét csendes hétvége és a nap alatt, hogy mi flânons ebben a szép faluban.

Vissza a kempingben, mert a szomszédok elmentek a németek, miután megcsúszott egy szép kis jegyzetet a francia ablaktörlő, fun!

A látogatást követően, mi megy a Basilica di San Biago, aki egykor a legnagyobb a kereszténység előtti építési Szent Péter Rómában.

Azt hagyjuk Lake Trasimeno, olasz második tó mérete, és mi lesz az ebéd a széle, a Castiglione del Lago.

Ebéd után séta a kávé és a város felé, Firenze, majd, hogy a kemping barátai, Grenoble, de mi lesz az elérési út a tanulók a közúti Chianti, a szőlők között, az azonos nevet.

Sok szép falvak, tulajdonságait, és a terep arra, hogy mi Côtes de Beaune

A délutáni lépünk Firenze, a fájdalmasan kemping Michelangelo, szerencsére, barátaink előtt érkezett hozzánk tartották a helyet mellettük!

mi tölteni az estét beszélek egy szép aperitif, holnap lesz egy fárasztó nap látogatni Firenze, a toszkán ékszer ..