Utazás Marokkó:

A történet az utazás:

Utazás Marokkó

1. nap:

Ez 7 óra, a nap emelkedik a strandon délre Almeria, hogy elérje a dokk Marokkó, Nádor rendeltetési szünet után kezdett igazán gyors Spanyolország.

At 9:30 mi kezdeni Berkane (pl. Napóleon) és 10h mi hagyja el a spanyol parttól 4 óra már leszállt az afrikai partokig.

A vám-és rendőrségi fedélzetén, ez sokkal kényelmesebb, mint a határon érkezéskor;

A hajó nagyon kényelmes, van egy légiutas fürdőszoba, mini hajókázás röviden!

A 14h érünk Nador, leszállás és gyors áthaladás vámhatóság, a kikötő felújított, vegyük az irányt a Saïdia nem szabad elfelejteni, hogy megtöltsék a dízel (0,70 € / liter!)

Átmegyünk a vízparton a Nador
Az út mentén a lagúna Nador, majd vissza a sziklákon Cape víz ahol Ferron első beszerzése, zöldség-, gyümölcs-és friss halat.

Majd lépés Saïdia kemping, teljes szezon még nem kezdődött meg, akkor csak rázza a vendégek az éjszakát.

2. nap:

Majd állítsuk be az éjszakáról szolgáltatások (DHM 70), és az út felé Oujda, az algériai határ pár méterre a folyó nous.seule elkülöníti minket Algéria.

A nap kapja az utat, hogy Bouarfa hol megy a "skoubidou" tanár ismeri a fórum a Marokkói ezen részének az országban nagyon kevés a turisták által frekventált, ez a sivatagi fennsík igen hosszú straights lenyelni, hogy néz ki egy lángoló vasárnap

A késő délutáni órákban érkezünk meg Bouarfa egy telefont, hogy mi barátok vagyunk, és mi felel meg a terasz bár a városban.

Meg kell ismerni és fejlesztjük esti és holnapi nap, meg kell adni neki, iskolaszerek iskolai nomádok.

Mi döntjük el tölteni az éjszakát Iche, hogy látogassa meg a tenyér ültetvény kora reggel.

A 100 mérföld, hogy külön nekünk Iche készült az ásványi anyagok a nagy szépség, de a sötétedés előtt, a falu és a fennec kereszt előtt a fényszóró!

Mi megérkezik az éjszaka, a katonai parancs üdvözli bennünket, és mi parkolt az éjszaka közel a posta, mi is a tea és rágcsálnivalók welcome!

Egyetértünk abban, hogy egy találkozót holnap reggel, hogy látogassa meg a falu és a tenyér vele, az algériai határ kötelezésére!

A gyerekek jönnek hozzánk, és kérdezzétek meg, mindenféle kérdésekkel, és kérni a cukorkát! Majd beszélek holnap parancs egy méltányos részt, ha már megállapodtak.

Az éjszaka is meleg, de nagyon nyugodt.

3. nap:

A látvány előtt nekünk szép, a park kiterjed a lábunk alatt, és a reggeli után elkezdjük a parancs fel a faluban.

Gyermekek kísérő minket, a park nagyon jól karbantartott, sétálunk közepette a pálmafák, fügefa és oleanders, ez egy igazi öröm sétálni a friss.

Jeremy megpróbálja "bourricot! segíti a katonai szolgálat!

Majd látogatás a gát, hogy az ellátás a település egy másik katonai büszke gyaloglás Laura.

Köszönjük barátaink a katonai (az ígéret, hogy küldjön képeket) a kis ajándékot és édességet osztó, hogy maguk a gyermekek.

Azt is, hogy a ruházati vezetője a törzsnek a nomádok, a tél nagyon kemény ezekben hegyekben.

Az út vezet minket Figuig nagyon szép, a homok a Szaharában keverékeire fekete sziklák, hogy egy fekete-fehér színű, vízben nomádok nyájaikat a wadis Röviden, Marokkó még mindig igaz!

Miénk a relatív egy fa árnyékában, hogy az étkezés, és továbbra is Figuig 2. ez volt a határ Algéria.

A hőmérséklet igen magas, több mint 50 °, és ez a gyönyörűség, hogy mi vész el a pálmát a falai sár.

Mi fel a többit a város, a szálloda / kemping ideális felett található a parkban, de nem töltik az éjszakát, mi várható Bouarfa at "skoubidou.

Azt hagyjuk, hogy az üggyel kapcsolatban már több száz mérföldet, hogy a barátunk.

Bouarfa jöttünk, hogy néhány bevásárló-és megfelelnek "skoubidou" és kollégája, Mohamed, professzor francia középiskolás és tanár volt az iskolában Iche.

Mi lesz a tea, hogy megünnepeljük a márka új licencet "skoubidou", amely a valóságban Abdel törött bottal a vitát a saját országban, és ma este fogunk enni kuszkusz otthon.

Van egy részét töltjük az estét Mohamed, nagyon szép, és éjfél körül megyünk Abdel ahol élvezhetik a hagyományos étel.

Azt, hogy a tanszerek, hogy mi történik, azt kell elosztani a lány iskolába szeptember next.

A késő este parkolt előtt a RCMP a jól megérdemelt pihenést, miután melegen megköszönte a házigazdák a vendégszeretet.

Holnap hagyjuk ezt a részét nem ismert, hogy a turisták Ziz völgye, és az első nagy dűnék a Szahara, Erg Cheb.

Most, hogy még mindig nagyon meleg (32 °), és mi vagyunk a városban nem volt levegő, de a kerületben jelenleg több nyugodt, megpróbáljuk aludni!

4. nap:

Ma reggel a közlekedési zaj, hogy a tér minket, hogy a hűvösebb, akarok nyitni egy kis élelmiszerbolt utcában előtt, hogy a kenyér, míg Kathy tartomány üzleti, mi később is meg fog állni a reggelit.

az út, amit követni a nagy területeken kiszáradnak Boudnib.

utaló egyes tájak Nevadában, és a hőmérséklet gyorsan emelkedik.

Az egyik falu a jele fogások a figyelmemet, a maradékot a protektorátus, ha tudnánk menni Algéria, a közúti és a határőrség Figuig

Mi is az első állományainak teve, ez annak a jele, hogy a Szahara van kéznél!

mi jut el a forrástól a kék Meski ebédidőben, akkor stationnons a tenyerét, nyomja touts minden fajtáját, és meg fogja enni az egyetlen étterme a hely.

Nagyon szép és a jó étel, a fiatalok kívül a sarokban, mint őrült móka a medencében

És az is feltűnő ellentétben az izgalom a medence és a nyugalom a forrás, mint a parkoló helyén, terasz kerül kialakításra, hogy tekintettel a régi casbahs.

ebéd után, akkor újra útra mi a pazar beállítást a Ziz-völgy, a folyó mentén, hogy elvész a homok a sivatagban, a tenyér zöld növények és a kis kerteket.

a kígyó, hogy a zöld-ig Erfoud, ahol Ferron teljes dízel, néhány bevásárló-és a menta teát és a csatlakozás előtt Rissani Merzouga.

Merzouga az, mi töltjük az éjszakát kemping a "Tengernyi dűnék, ideális található lábánál a nagy dűnéi Erg Cheb.

Ez nagyon meleg van a késő délután, akkor költözött, és miután elrendelte, hogy a vacsora, mi fog mászni a dűnék Jeremy van neki az első a lábát a homokban Szahara!

a nap a mi vissza, de a hőmérséklet ne ejtsük le majdnem!

Mi az a rendkívüli, hogy a víz nem kevesebb mint 3 méterre a homok lábánál a dűnék, egy olyan hálózat, amely lehetővé teszi a kutak, hogy az emberek élnek itt.

az ilyen jó, hogy felhívja a víz és tucatnyi!

vissza a kemping, vacsora minket kiváló étel által készített, egy 3-testvérek, akik ezt a relét, és ez a számukra, hogy kiterjeszti az estét egy pohár teát, meg kell mondani, hogy mi vagyunk azok csak ebben a szezonban az ügyfelek!

itt a sivatagban, a teljes nyugalom, és a csillagok alatt, hogy mi endormons.

5. nap:

Reggel borult, hogy azt már nagyon forró, így vendégeink azt mondjuk nekik, hogy még túl forró!

Rissani mi el ajtó egyik legszebb, amit látott.

mi az út Zagora, de az információt adtak a testvérek Oubadi a nyomvonal kapcsolódás Alnif Tinerhir most részben betonozott.

Majd meglátjuk, ha Alnif!

Ez a rész a Marokkó is kevés a turisták által frekventált, és még tartalék pár meglepetés, a falvakban még mindig él a ritmust a betakarításokra mindenhol és az üdvözlő meleg.

A táj is különböző, és a növényzet egyre szűkösebb.

lépünk Alnif, de nem találom ezt a híres út, a passerby elmondja, hogyan lehet csatlakozni, ez a pálya, hogy kezdődik a faluban, és azt mondta a tar egy kicsit tovább ... ... ... ... ... ... ... ....

De Marokkó, "egy kis" néha "sok"!

Ez csak 24 km a pálya, hogy annak megjelenése tar!

de ha ezen az útvonalon, akkor élvezheti a gyönyörű táj és az idegenforgalom továbbra is őrizni és ezen misdeeds.

Szóval, köszönöm, tartsd meg!

Itt az idő, az ebéd, mi áll meg az étterem a benzinkút bejáratánál Tinerhir is megáll a busz, akkor azért tagine, ez lesz az egyik legjobb (és a legkevésbé drága), hogy már ettem Marokkó!

comme quoi, ne habozzon, hogy kezdjenek az ilyen létesítmény!
Miután ezt a kiváló étel mi felé a kanyon a Todra, azt nem tudom, hogy meg tudjuk tölteni a kempingezésre, néhány figyelmeztetés, majd gyorsan!

után egy rövid lépés, hogy lemegy a folyóhoz, marokkóiak a mosás gépkocsiját a gyermekekkel, és a "kapuőr" mi kell, hogy a kanyon is payante (DHM 10), de a helyén van igazán ér szemét!

fogadó helyi gyere ide, hogy a hideg, az üzleti élet is nagyon jelen van.

az út nem tűnik olyan rossz, mint, hogy megpróbáljuk elérni a falu Tamtattouchte, de figyelembe véve a nagy tavaszi eső, hogy gyorsan romlanak, az úton van vágva a hely, és arra kényszerülnek, hogy a Wadi, vagy ami még rosszabb, a részeket, amelyek várjuk áttéréshez összeomlás!

de mozgás! és itt is érvényes a látásra! grandiózus táj, a hőmérséklet csökken, mint a hegymászást, az kellemes.

mi megérkezik Tamtattouche itt ér véget az út, hogy elérjük a dades kanyon meg a kifutópálya, elengedhetetlen, hogy a 4x4.

Ezért fordult repassons e csodálatos kanyon elérni a közúti Boulmane dades, átjáró a kanyon az azonos nevet.

Miután vissza Boulmane kanyon, a nap kezd csökkenni, a színek, hogy szép hangja, különösen a rock "majom mancsok, rózsaszín van kiemelve, és ellentétben a zöld kertek a bankok a Wadi .

Azt javasoljuk, ez a szakasz az út ebben az irányban a naplemente, 2 okból: a színek, és nem káprázott a vezetői vasárnap arc!

Éjjel nők visszatért területeken, és ez nagy öröm látni, hogy a barátság jele, hogy az átjáró nem koldusok itt, csak apró jelei kezében gyermekek say "hello", hogy a móka!

Miután a Menetjegyárak (uh, a szállón nagy!) Mi tölteni az éjszakát a "rossz tábor" a Said, egy vicces Chibani, 10 dirhams az éjszakai kínálunk tea, kövületek, hogy Jeremy és vitatták meg, hossz körül egyéb teák akár nincs vége!

Nem volt tapasztalható az előző átjáró, hogy értékelik a jóság, a gyerekek nem akarják, hogy visszatérjen Hostel, így most örömmel, amikor a francia Stop látta őt.

6. nap:

Miután egy nyugodt éjszaka, hogy a szolgáltatások, a másik tea neki, és megígéri, hogy hagyja abba visszatérnek, akkor hagyjuk Msemrir.

Az út a következőképpen gorge, 200 méter után a kemping megálltunk egy fénykép jelent a legszűkebb a kanyon.

Ebben a közúti látjuk az emberek a munka terén, a táj változásait, mint mi meg a magasság, az út keskeny és koslat néhány helyen, mivel a tavaszi zápor, de A nézetek megéri a fáradságot.

Mi megérkezik Msemrir, az út is járható a Motorhome, így viszont, hogy vizsgálja felül a mélyedések a másik irányba.

Said megállt a prom veled és a kis ajándékot neki unokák, Jeremy továbbra is jogosult a polírozott fosszilis!

Még az úton, hogy Ait Benhaddou, a következő lépés, hogy adja át a dades most fut egy sokkal szélesebb völgy, megállás El Kelaa M'Gouna a vásárláskor a víz és a kivonat rózsák, a fő utcán sorakoznak a boltok dicsõsége a terméket!

A szünet az ebédet, és nézd meg a gát előtt Ouarzazate, még mindig lenyűgöző, az új otthonok is fejlettebb, mint a gomba, és a legutóbb 2005-ben, úgy érezzük, hogy a pénzt stúdiószobák közelben jól eltöltött !

Stúdiók, hogy mi fog látogatás Jeremy reméli, hogy ez a reggel!

De csalódni! A kevés megmaradt készletek állapotban vannak, a teljes elhanyagoltság!

Nagyon szép a távolból, de messze nem szép környéken! dommage! Jeremy de ha lesz még mit látott meg, különösen Asterix!

Azt hagyjuk Ait Benhaddou Ferron, hol áll meg a vendégfogadó "casbah kertek, kényelmesen elhelyezkedik ellentétes a faluban, egy igazi úszómedence, mely nem elrontani semmit!

7. nap:

Ma reggel sétálunk Ksar látogatás a legjobb őrizni a Marokkó, amely 1 km-re a kemping, a másik oldalán a folyó, amely száraz-e, és elérhető a kis átjáró között házak, üzletek néhány nyitott memóriák ezen az oldalon a Wadi;

Ez a falu nagyon jellemző, akkor valószínűleg láttam egy nap a képernyőn, ő szolgált a természeti környezetben sok filmeket, a "ALLI baba és 40 tolvajok" a Fernandel a Prince of Persia, jelenleg is itt forgatták , a "Green Diamond Nile" a Michael Douglas.

Minden épület jól megőrzött néhány látható, nagyon tanulságos, hogy milyen a talaj, a szalma, fa és víz tudnak ilyen szerkezet több mint 15 méter magas!

Sok művész is befektet a helyén, néhány szép részek árakon (egyszer marchandées!)

Mássz a romjai, a várat, kilátás nyílik a környező vidéket, és egy kis marabu.

Amikor meglátogatott, a díszletek, a következő filmje Jerry Bruckheimer volt az építőiparban, a palota a Prince of Persia, hogy "fel kell szabadítani a képernyőn 2010-ben

A készletek rutinszerűen megsemmisítették filmezés után ér véget, hogy nem szennyezi a telephelyen, kivéve a nagy ajtó szolgált a gyémánt a Nílus "továbbra is fennáll.

Miután a délelőtt kiégett látogatják a falut is eléri a kemping a bankok által a folyami és a kertek, mi lesz az ebéd a medence kiváló kuszkusz az utolsó úszni, mielőtt visszatért volna az út Tafraoute.

Azt, hogy a szolgáltatások, a fizetés meg marad egy nagyon enyhe előnyöket szemlélni a tábor, hogy ajánlom.

Azt hagyjuk Ait Benhaddou majd az autópálya vezet marrakeshi pár kilométert, mielőtt Tazenakht.

Itt a kereszteződésekben, a rendőri ellenőrzés, megálltam az első jele, a rendőrség engem feliratkozás m'avance vele, én meg fog állni, hogy a hitelezés szokásos rendőrségi nyilvántartásban, de ....

"Hello, van egy elkövetett bűncselekmény, a járművet! "

meglepett, én megkérdeztem, hogy milyen bűncselekmény?

"Nem fújta el a stop! "

stop? Mit?

"Aki itt van, 50 méter, az ellenőrzést a rendőrség

de jelzett a stop és te engem a jele, a haladás!

"Meg kell várni! Ön nem Franciaországban! "
"Ez 900 dirhams fizetett azonnal! "

Jó, értem ... mi van a főúttól, és úgy érzi, hogy a teljes orr átverés, én leereszkedni a járműből, arra kérte őt, hogy valami mögé, és ott beszélgettek, magyarázatok, és azt mondta el: nem Nem egy kis lárma? ...
ő nagyon jó, és azt mondtam, "hogy mi mit akarunk" !!!!!!!

így van! mi a teendő, nem tárgyalni, mi jön a 100 dirhams!

és a jó útra, és üdvözlik, hogy Marokkó "is felkérték, hogy az úton!

Ez az első alkalom, egy ilyen dolog történik, a nap elég nyereséges a rendőrség ebben a közúti közlekedés rendkívül népszerű a turisták és utazásszervezők.

Korrupció van, de aki a panaszos? Nem vagyok benne biztos, hogy a felettesei nem befolyásolja azt sem!

Miután ez a kis közjáték továbbra is egy szép csendes út gyönyörű tájak által Tazenakht, ahol majd a város híres, a szőnyegek, de vásárol valamit, akkor megteszi a turisták számára billionaires!

Taliouine irányba, a város Sáfrány, akkor látogasson el a szövetkezet vásárlása sáfrány, és megkezdi a gróf Tafraoute, hol töltik az éjszakát.

A kis út, hogy a szél fel Igherm gyönyörű, vad, és véleményüket az Toubkal szép, de nagyon szűk és kanyargós.

Ez nem használt, még azután is, Igherm, nem hisszük, hogy 2 autó és 1 teherautó a 150 km.

A süllyedés a Tafraoute keresztül völgyében Ameln, ezek a kereskedők külföldre ment, hogy a szerencse, tudja, az "arab szatócs" alján otthonában!

És sorsa, hogy építsenek extravagáns ház a völgyben, de az út lenne redone ez egy aknamező, az egyik a lyukak, hogy nálunk is az volt, hogy Marokkó!

Mi megérkezik az alkonyat Tafraoute, a falu is felújították, mi átirányításra, a pályaválasztási tanácsadást, kérjük vezetésével a tábort, hogy a csendőrség is tű, amelyet az úton, hogy úgy tűnik, az ellenkező irányba, de jó ! meg kell még tudni!

Az én benyomásom az volt a helyes, mi a hegy körül, hogy vissza az autópályára, hanem 30 mérföld, szemben a város!

Vissza a városba, és mi kemping bejárata a jobb oldalon, információkat adni, mi a hurok a 65 km haszontalan, mi volt 3 km-re található a tábor, amikor a rendőr irányított minket!

Késő van, holnap majd meglátjuk, mi ebben a városban.

8. nap:

Csendes éj, csak mi vagyunk a vevők! Átalakulóban a hazai, hogy rendezze, és a belváros irányába, de a munka, hogy blokkolja a hozzáférést a központtól, megfordult a Tiznit mi repassons előtt kemping a legszebb, hogy a nap emelkedése, amely a környező hegyekre, a rózsaszín gránitsziklákon alkotnak fenséges hátteret.

Azt viszont a nyakán Kerdous, gyönyörű kilátással, az út Tiznit megközelítés nagyon touristy.

Mi néhány Vásárlás áthárításán Tiznit a látogatást fog visszatérni, akkor az a pillanat, hogy a strand Aglou-óceánon, a hőmérséklet csökken, és rendszeresen, amikor elhagyják a CAMPER ebéd egy étteremben mentén Szerda, frissességi lep meg bennünket! egy kis gyapjú nem felesleges!

Van ebéd egy remek étterem által működtetett francia, az étkezés nagyon jó, szívélyes, nagyon jó ár és még a kávé, beszélgetünk egy kicsit arról az országról, a főnök.

Továbbra is a süllyedés, hogy a mélyen a déli parti út vezet Sidi Ifni, sok a munka a városban, hogy egy kirándulás City Hall és a szikla nyílik a strand, majd vegyük az irányt a Guelmin utolsó nagy város Tan-Tan előtt, ahol némi bevásárlás, és mi is nagyon nehezen visszahízás nemzeti leereszkedik a dél-szaharai.

Feladó Guelmin Dél elindul, ez nem a marokkói Szaharában, de a táj változásait, a növényzet sivatag, a dűnék, hogy az első megjelenés, megtámadja a Szaharában.

Az út, és csak egy eszköz a Fekete-Afrika, a teherautók által használt sok loading qu'hasardeux, és néhány oldal már törve, az átkelés lesz érzékeny, nem lehet túl lassan, hogy ne a "beágyazott", és gyorsan a szélét.

Tan-Tan van elől, a rendőrség és a rendőri ellenőrzés a bejáratnál, nincs meglepetés, akkor megjelenik egy francia Allier a 2chevaux kamion! azt mondja nekünk él itt, és követeljük hírek haza, mi is figyelmezteti a sebesség ellenőrzése radar, valóban vannak olyan 3 és rejtjük! lett sport gyakorolt bejáratainak város a Marokkó és a legújabb modelleket, lézeres távcsövet.

Carrefour de Tan-Tan PLAGE, a rendőrség újra ellenőrzik, mielőtt a műemlék a cápák, mi lesz a kemping "arany homok", hol töltik az éjszakát;

A vadonatúj, nagyon tiszta, és mi azért grillezett halak az este, mi lehet az a Motorhome veggies krumplit és kevesebb, mint 80 dirhams! és 3!

Séta a tengerparton étkezés után, ez a hideg! 20 ° C max! és mi júliusban! az éjszaka lesz még élvezetesebbé.

9 nap:

Mi felébredni a tengeri köd ez mindig így a friss, - 20 °, a szolgáltatások és a felállított, mi megy keresztül a város központjában, nem sok érdekes, majd csukja le a port a vásárlásra hal, de te menj vissza, a belépés tilos! miért? Nincs válasz!

As-pis, majd megvenni máshol, mi az út Laayoune, én vagyok kénytelen, hogy az ablaktörlők, a köd, mi csak a tenger mégis mi a sziklákon 50 méterre a széle!

Végig ez a szikla fa shacks borított műanyag használt menedékotthonok a halászok, akik indít a vonalak a szikla tetején a 30 méter magas, 50 valami!

Ez egy nagy kockázatot a halászat, az egyensúly elvesztése következtében csökkennek, és a halottak közös.

De ez csak azt jelenti, hogy a túlélés, így ...

A Wadi Chebec a kiváltságos hely a halászat, a torkolatáig vezet a halászat COURBIN.

Akkor Wadi Fatma My lakóhely előnyben részesítik a halászok kemping teherautó, egy nagy parkoló áll rendelkezésre, a flamingók bónusz.

Közvetlenül az első nulla állomások, mi Ferron tele a dízel és 32 euró cent per liter! Ez még mindig nagyon kellemes, azt kell mondanom, hogy a 2 város közötti távolság nem megfelelő Franciaország könnyen 400 km.

Arra is ügyelni kell találkozót a állományainak Teve (igen, tudom, van teve!), Hogy a kereszt az út nélkül aggasztó about autók vagy teherautókat is, hogy az első dűnék, hogy kezdődik, hogy vegye birtokba a közúti de nem rossz itt, az időjárás nyugodt.

Akhfenir múlt, hogy hagyja abba a fogadóban "COURBIN a pénz tartott" a francia, mi lesz az ebéd a cégnél egyéb compatriots akik már töltik a szünidő itt halászat a speciális, a ház specialitása Hal tükröződni fog az ételeket.

Miután ezt a kiváló étel, és a kávé készült Paul a tulajdonos, majd egy látogatást a lagúna Khnifiss-Nail mintegy harminc kilométerre Akhfenir.

A katonai üdvözli minket, tudjuk, ha azt akarjuk, hogy felfüggeszti az egynapos a parkolóban nyílik a lagúna, de inkább csak az a szikla lábánál legközelebb lagúnától.

Mi jelentette a lehetőségét, hogy egy hajókiránduláson a lagúna, de ez annak ellenére, hogy sok csónak szélén, aztán vissza, és felkéri az őr, ha aune lehetőségét? Nem, nem ebben a szezonban, akkor az csak a turisták, a halászok nem létezik!

As-pis, a lagúna gyönyörű kilátás itt sok flamingók dűnék és a háttérben, hogy plunge a vízbe, úgy néz ki, mint egy képeslapot.

Ugyancsak ez az út egyenesen a dűnék vált közelebb, Tarfaya jelentik a 100 km hosszú, mi eltávolodni a parttól, a hőmérséklet 25 ° gyorsan növekszik, hogy egyszer a kanyarban egy nagy dűne, a Salt Lake hatalmas és nagyon használják.

Ez a Sebkha Tarzgha sós, a sós, mint 6000 ha, amely 20 millió tonna / év!

Lenyûgözõ! ki hitte, hogy a víz felszínén, nem! Ez egy délibáb!

Mi megérkezik Tarfaya, én vártam fontos város a valóságban is egy pár blokk beton, szétszóródtak a külvárosi kisváros beágyazódott a homokba, és megpróbál valahogy túlélje a kis múzeumot Aéropostale, de ebben az időben lezárják.

Ugyancsak szardíniadarabok halászkikötők, kompon, hogy a közeli Kanári jött létre, hanem az elavult hajók volt az utolsó, hogy marad a roncs egy rövid távolság a port !

Csalódott, hogy nem érdeke, ezt a várost, akkor elkezdenek Laâyoune.

A táj nem változik, dűnék, dűnék és dűnék, az út jobb állapotban, több nagy.

Az érkezés a Laâyoune Meglepően nagy város elvesztette a homok a sivatag helyőrségi város, a katonák mindenhol, ez is a város vadonatúj, modern épületek bebizonyították, nem turista, csak azért, hogy töltse és az ellátás, van minden, az ENSZ-erő jó vevők!

A vadonatúj 4-sávos összeköti a várost Laâyoune strand, buldózereket ásott a dűnék folyamatosan mozog.

Laâyoune strandon lesz a szakaszban ma este, majd egy kis parkoló végén a strand közelében helyőrség.

Ez lesz a fordulópont az ország déli részén, a táj már nem volt nagy az érdeklődés lenne semmi nyomja tovább délre, és emlékeznünk kell arra, hogy visszatérjen Franciaország, még mindig nem messze 4000 kms!