Putovati u Maroko:

Priča o našem putovanju:

Put u Maroko

Dan 1:

To je 7 sati, sunce se diže na plaži južno od Almeria stižemo pristanište za Maroko, Nador odredište, praznici su stvarno počeli nakon brze Španjolskoj.

U 9:30 smo ukrcati na Berkane (npr. Napoleon) i 10h napuštamo španjolske obale u 4 sata smo spustili na afričke obale.

Carina i policija provodi na brodu, to je puno više nego povoljno za dolazak na granici;

Plovilo je veoma udoban, imamo kabina sa kupaonom, mini krstarenje u kratko!

U 14h dolazimo na Nador, slijetanje i brz prijelaz preko granice, u luku je refurbished, uzmemo smjeru Saïdia ne zaboravite popuniti sa Dizel (0,70 € po litre!)

Prolazimo uz rivu u Nador
Cesta uz lagunu od Nador i onda natrag gore na hridi rta voda gdje ćemo ferron naše prve kupnje, povrće, voće i svježu ribu.

Mi ćemo korak u Saïdia kampiranje, puna sezona još nije počela, mi jedini gosti stresle za noć.

2. dan:

Ćemo prilagoditi našu noć nakon usluge (DHM 70) i krenuti putem prema Oujda je alžirske granice je nekoliko metara od rijeke nous.seule dijeli nas od Alžira.

Dana bit će predan do ceste do Bouarfa gdje ćemo ići sa "skoubidou" učitelj poznat po Foruma Maroko, ovaj dio zemlje je vrlo malo frequented turisti, to je pustinjski plato s vrlo dugo straights progutala da izgleda dobro pod gorući nedjelja

U kasno popodne stižemo u Bouarfa telefonski poziv na naše prijatelje i nailazimo na terasi nekog bara u gradu.

Mi upoznati i razvijati naše večer i dan sutra, moramo mu školskog pribora za školsku nomads.

Smo odlučili prenoćiti u Iche, posjetite gaj palmina u ranim jutarnjim satima.

Na 100 milja da nas rastaviti od Iche izrađuju se u mineralnim velike ljepote, ali prije nego padne noć selo i fennec križeve ispred naše svjetla!

Mi dolazimo u noći JAMČI vojnih pozdravlja nas i mi za noć parkirani nedaleko post, mi također nudi čaj i zalogaje dobro došli!

Slažemo se da na sastanak sutra ujutro posjetiti selo i dlan s njom, alžirske granice obvezuju!

Djeca dolaze k nama i pitati nas sve vrste pitanja, i pitati za bombona! Ja ću razgovarati s vama sutra s naloga za pošteno dijeliti ako imamo dogovoreno.

Noć je topla, ali vrlo mirni.

3. dan:

Pogled ispred nas je prelijep, park se proteže na naše noge, a nakon doručka ćemo krenuti sa JAMČI posjet selu.

Djeca prate nas, parka je prilično dobro sačuvan, živimo usred palmama, smokvama i oleandera, to je pravi užitak šetati u svježe.

Jeremy pokušava "bourricot! pomogli su naši vojni rok!

Posjetit ćemo brane da opskrbi grada s drugim vojnim ponosni hodanje Laura.

Zahvaljujemo našim prijateljima u vojsci (sa obećanjem za slanje slika) od malih poklona i slatkiša za distribuciju djeci sebe.

Također daju odjeću na glavi od plemena nomads je zime su vrlo oštre u ovim planinama.

Put koji nas vodi prema Figuig je vrlo lijep, pijeska u Sahara miješa s crnim stijenama da se formira monokromatske boje, nomads vodu stadima u wadis, ukratko, Maroko još istinito!

Vodimo relativnu hladu stabla da se naša jela, a mi i dalje Figuig 2. koja je bila granica s Alžir.

Temperatura je jako visok, više od 50 °, a ona je sa ushititi da mi se izgubiti u dlanove između zidova blato.

Mi na ostatak grada, hotel / kampa je idealno smještena pogledom na park, ali nismo prenoćiti, mi se očekuje da Bouarfa u "skoubidou.

Mi ostaviti u tom slučaju, mi smo stotinama milja do naših prijatelja.

Bouarfa mi dođe li kupiti nešto i ispuniti "skoubidou" i njegov kolega Mohamed, profesor francuskog jezika u srednjoj školi i bivša učiteljica škole Iche.

Mi ćemo uzeti čaj slaviti novu licencu brand "skoubidou", koja u stvarnosti Abdel, slomi štap za diskusije o našim zemljama, a večeras ćemo couscous jedu kod kuće.

Mi provesti dio večeri s Mohamed, vrlo lijepo, i oko ponoći idemo na Abdel gdje ćemo uživati u tradicionalnim obrok.

Dajemo školske potrepštine koje smo napravili, bit će raspodijeljena na nju školu u rujnu iduće.

To je kasno u noć smo parkirani ispred same RCMP za dobro zasluženi odmor, nakon što domaćini srdačno zahvalio za njihovu gostoprimstvu.

Sutra ćemo ostaviti ovaj dio nepoznata turistima Ziz doline i prve velike dine od Sahara, erg Cheb.

Za sada, još uvijek je jako vruće (32 °) i kao što smo mi u gradu nije bilo zraka, ali se sada više district mirna, pokušat ćemo spavati!

4. dan:

jutros je prometne buke koja wakes us up, to je hladnjak, želim otvoriti mali trgovine na ulici ispred dobiti kruh dok Kathy raspon poslovanja, što kasnije ćemo za doručak.

ceste koje pratite preko velikih područja Boudnib isušiti.

sugerirajući neke krajolike u Nevadi, a temperatura se diže brzo.

U jednom selu znak hvata moju pažnju, a ostatak od protektorat, kada smo mogli otići u Alžir cestom i granice Figuig

Također pogledajte prvi Krda deve, to je znak da je Sahara je pri ruci!

stižemo do izvora plava Meski na ručka smo stationnons pod dlanove, push touts svih vrsta i da će jesti samo u restoranu na mjesto.

Vrlo lijep i dobar obrok, mladi ljudi izvan uglu kao luda zabava u bazenu

I kontrast je između markantnim uzbuđenja u bazenu i miru izvor, djelujući kao site parking, terasa je uređen da imaju pogled na stari casbahs.

poslije ručka smo nastavili naše putovanje u raskošan postavka od Ziz Valley, to je uz ovu rijeku koja je izgubila u pijesak u pustinji, a dlan sa zelenim biljem i malim vrtovima.

jedna zelena zmija koja će do Erfoud, gdje smo ferron puna dizel, neki shopping i menta čaj prije priključivanja Rissani i Merzouga.

u Merzouga ćemo provesti noć u kampu "ocean dine, idealno smješten u podnožju velike dine od Cheb erg.

Ovdje je jako vruće u kasno poslijepodne, preselili smo se, i nakon što je naredio večere ćemo se popeti dine s Jeremy je za njega prvi kročiti u pijesku Sahara!

sunce setovi o povratku, ali je temperatura ne ispusti gotovo!

ono što je izvanredno je da voda manje od 3 metra ispod pijeska na podnožju od dine, je mreža bunara koji omogućava ljudima da žive ovdje.

u ovakvom dobro da zahvate vode, a tu su i deseci!

povratak u kamp, večera nas izvrstan obrok pripremljen jedan od 3 brata, koji se ovom relej, a ona je s njima da ćemo proširiti večeri uz čašu čaja, mora se reći da su njihovi samo klijentima ove sezone!

ovdje u pustinji, ukupan mirna, i pod zvijezdama da endormons.

5. dan:

jutros je oblačan, on je već bio jako vruće, ostavljajući gostima kažemo da je čak i za to im je previše vruće!

Rissani prolazimo kroz svoja vrata jedna je od najljepših koje smo vidjeli.

uzmemo putu u zagori, ali prema informacijama koje su braća Oubadi, staza spaja na Alnif Tinerhir je sada djelomično betonirana.

Mi ćemo vidjeti jedanput Alnif!

Ovaj dio je također mali Maroko frequented po turiste i još neki izbirljiv rezervat iznenađenja, selima se još uvijek žive u ritmu od ulova svugdje i dobrodošla je toplo.

The krajolici su različite i vegetacija postaje mukom.

ulazimo Alnif, ali ne može pronaći ovaj slavni ceste, prolaznika nam govori kako da se učlani, to je staza koja počinje u selu, i on je rekao tar je malo dalji ... ... ... ... ... ... ... ....

Ali, u Maroku, "malo" je ponekad "dosta"!

To će biti samo 24 km staza koja čini svojim izgledom tar!

ali ako se ovaj put, te će uživati u prekrasnim krajolicima i turizam još uvijek očuvana i ove misdeeds.

Pa, hvala, čuvaj se!

To je vrijeme za ručak, zaustavili smo u restoranu je pumpna stanica na ulazu u Tinerhir je i za zaustavljanje autobusa, mi naručiti tagine, to će biti jedna od najboljih (i najmanje skupo) da smo jede u Maroku!

comme quoi, ne ustručavajte se ući u ovu vrstu osnivanje!
Nakon ove odlične večere idemo prema gorges od Todra, mi dont 'znati ako mi može provesti s kamperi, neki oprez, mi ćemo brzo postaviti!

nakon kratke lopte, spuštamo na rijeci, Moroccans su njihovi automobili pranje s djecom, te "Gatekeeper" ćemo se, u gorges je payante (DHM 10), ali stranica je stvarno vrijedi oko!

Mnoštvom lokalnih došao ovdje tražiti cool, poslovni je također vrlo prisutan.

ceste ne izgleda tako loše, kao da je, mi ćemo pokušati doći do sela Tamtattouchte, ali zbog jakih proljetnih kiša, to plijen brzo, ceste je izrezati na mjestima te smo prinuđeni da se presele u Wadi ili lošiji, na dijelove koji su čekali naš prolaz do kolapsa!

ali smo pomaknuti! a primjenjuje se ovdje previše je pogled! grandiozan krajolike, temperatura se spušta kao naš uspon, to je ugodno.

stižemo do Tamtattouche ovdje završava naš put do Dades gorges učiniti zaletište, to je imperativ na 4x4.

Stoga se okrenu repassons ovim veličanstvenim gorges doći do ceste Boulmane Dades, pristupnika na gorges iz istog imena.

Nakon što smo se vratiti Boulmane gorges, sunce počinje da opada, boje čine prekrasan ton, pogotovo u stijeni "majmun paws, Pink je označen i kontrast sa zelenim vrtovima na obali u Wadi .

Preporučujem ovaj dio ceste u tom smjeru u zalasku sunca za 2 razloga: boje, a ne biti zbunjen po vožnji nedjelja lice!

Noću žena vratila polja i to je zadovoljstvo da vidi znakove prijateljstva na naš prolaz, ne beggars ovdje, samo mali znakovi rukama djece reći "zdravo", koja je zabavna!

Nakon prijevoja (uh, hostela je super!) Ćemo provesti noć u "krivu logor" u Said je smiješno Chibani, 10 dirhams za noć nudimo čaj, to fossils Jeremy i raspravljalo na duljinu oko ostalih čajeva gore nema kraja!

Imali smo doživjeli u prethodnom odlomku, mi cijenjena njegova dobrota, njegova djeca nisu htjela da se vrati u hostel, pa sada, kad je drago kada je francuski stop gledajući ga.

6. dan:

Nakon mirne noći, koje čine usluge, drugi čaj s njim i obećanje da se zaustavi povratku smo dopust za Msemrir.

Put slijedi klanac, 200 metara nakon što smo prestali kampu za fotografije pozirati u najuži od gorges.

Kroz ove ceste vidimo ljude na radu u polju, kao i promjene krajolika uzmemo nadmorskoj visini, na cestu je uska i rutted u nekim mjestima, zbog jake kiše u proljeće, ali Stavovi su vrijedan napor.

Mi dolazimo na Msemrir, put je prohodan sa motorhome, pa skrenite na pregled utorima u drugom smjeru.

, Rekao je za zaustavljanje u prom, zbogom i male poklone za svoje unuke, Jeremy je i dalje pravo na uglačan fosilnoga!

Mi i dalje imaju ceste do AIT Benhaddou, naš sljedeći korak prolazimo Dades i sada se krece u mnogo širem doline, zaustaviti na El Kelaa M'Gouna za kupnju vodu i ekstrakt ruže, glavne ulice sa trgovinama je u slavu ovog proizvoda!

Pauze za ručak i idemo vidjeti brane prije Ouarzazate, još impresivnije, nove domove imaju napredni kao gljive i naš zadnji put u 2005, smatramo da je novac studios blizu ovdje je dobro proveo !

Studios da ćemo ići posjetiti Jeremy očekuje da od jutros!

Ali mi smo razočarani! rijetkih preostalih kompleta su u stanju od ukupno oronulost!

To je prekrasna iz daljine, ali daleko od lijepe susjedstvu! dommage! ali kad Jeremy imati čak vidjeli što setovi, posebno one Asterix!

Napuštamo za AIT Benhaddou ferron gdje smo se zaustavili kod gostionice "casbah vrtova, povoljno smješten nasuprot selu, sa stvarnom bazen, koji se ne ukvariti ništa!

Dan 7:

Jutros smo hodati ksar posjetite najbolje očuvanih u Maroku, koji je 1 km od kampa, s druge strane rijeke, koji je u to vrijeme suhog i pristupiti mali prolaz između kućama, trgovinama su otvorena sjećanja na ovoj strani su Wadi;

To je vrlo tipično selo, vi ste vjerojatno vidjeli dan na vašem zaslonu, on je služio kao prirodni ambijent za mnoge filmove, od "alli Baba i 40 razbojnika" s Fernandel u Prince of Persia, trenutno se snimi ovdje , preko "Green Diamond Nila" sa Michael Douglas.

Svi objekti su dobro očuvane, neke se razgledavaju, vrlo je poučan vidjeti kako s tla, slame, drva i voda su u stanju proizvesti takve strukture preko 15 metara!

Mnogi umjetnici su također ulaže lokacije, neke lijepe dijela cijene (odjednom marchandées!)

Uspon na ruševinama tvrđave, pogleda na okolna sela, a na malom marabu.

Kada smo posjetili, u krajoliku na sljedeći film Jerry Bruckheimer bile u izgradnji, palača Prince of Persia ", koji će se na ekranima pustili u 2010

Svi setovi su rutinski uništen nakon što završi snimanje kako ne bi zagaditi stranice, osim velika vrata koja je služila za "dijamant iz Nila" je još uvijek tamo.

Nakon što je proveo jutro obilazi selo stižemo do našeg kampa do obale rijeke i vrtovi, mi ćemo imati ručak uz bazen s izvrsnom couscous sa zadnje plivati prije povratka na cestu Tafraoute.

Proizvodimo uslugama, platiti naše ostaje na vrlo blagoj naknade za kampiranje vidio da sam preporučiti.

Napuštamo AIT Benhaddou onda uzeti magistrala koja vodi do Marrakesh nekoliko kilometara prije nego se pretvara u Tazenakht.

Ovdje na raskrižju, policijske kontrole, Zaustavio sam na prvi znak, policija me prijavili m'avance njega, ja ću prestati pružati pozajmljivanje uobičajene policijske evidencije, ali ....

"Dobar dan, imate jedan je počinio prekršaj, vozilo! "

iznenađena, pitao sam ga što napad?

"Imate otpuhan Stop! "

prestati? stop what?

'Tko je ovdje, 50 metara, za kontrolu policije

ali ja obiljeæili zaustaviti i da mi znak napretka!

"Morat ćete duže čekati! niste u Francuskoj! "
"To je 900 dirhams platili odmah! "

dobro, razumijem ... smo na glavnoj cesti i ona osjeća punu muljaža nos, ja se spuštaju iz vozila, zamolio ga da iza-ondje, pričaju, objašnjenja, a ja rekao idi: bih to nije nešto larma? ...
on uzima vrlo dobra, a ja odgovorio: "daj mi ono što želim" !!!!!!!

tako je! što da radimo osim pregovarati, dolazimo do 100 dirhams!

a nakon dobre putovanje i dobrodošli u Maroku "mi smo pozvani da se na cestu!

ovo je prvi put to dogodi, danima bi trebalo biti prilično profitabilnim za policiju na ovom cestom vrlo popularna među turistima i tour operatorima.

Korupcija postoji, ali tko je gunđanje? Nisam siguran da su njegovi pretpostavljeni ne utječu na to bilo!

Nakon ovog malog interludij nastavljamo s lijepom tihom ceste u prekrasnoj krajolika po Tazenakht gdje ćemo skrenuti grad je poznat po tepisima, ali ćemo nešto kupiti, oni se za turiste billionaires!

Taliouine smjeru grada šafran smo posjet zadružnim kupnju šafran, i mi početi računati Tafraoute gdje ćemo prenoćiti.

Malom cestom gore Igherm vjetrovi koji je lijep, divlja, s prizorima Toubkal lijepe, ali vrlo uskim i krivudavim.

To je ne koristi, čak i nakon Igherm, mi ne vjerujemo da 2 automobila te 1 kamion do 150 km.

Silaz u Tafraoute je kroz dolinu Ameln, te trgovaca otišao u inostranstvo napraviti sreće, znate, "na arapski trgovac mješovitom robom" na dnu Vašeg doma!

I napravio udes, one ekstravagantne graditi kuće u dolini, ali ceste će morati biti prepravljen, to je minsko polje, jedan od rupa da smo bili u Maroku!

Mi dolazimo u sumrak na Tafraoute, selo je renoviran, mi smo preusmjeravaju, više smjernica, tražimo vodstvo logora na iglu žandarmerija smo na cestu koja se čini u suprotnom smjeru, ali dobra ! on mora ipak znati!

Moj dojam je bio dobar, mi radimo oko planine se vratiti na autoput, ali 30 milja, za razliku od grada!

Natrag na grad, a mi našeg kampa nalazi se na ulazu na desnoj, informacije dati, nismo jedna petlja od 65 km beskorisno, bili smo na 3 km od kampa kada policajac vodio nas!

To je kasno, sutra ćemo vidjeti što ovaj grad.

Dan 8:

Tiho noći, mi smo samo kupce! prelazak na naslovnu riješiti i poduzeti smjeru downtown, ali rade blokovi pristup centru, okrenut prema Tiznit smo repassons prije kampa je najljepši sa suncem koji se diže na okolnim brežuljcima, u ružičastim stijenama granita obrazac vrhunski backdrop.

Skrećemo vrat Kerdous, prekrasan pogled, put prema Tiznit pristup je vrlo turističkom.

Mi li kupiti nešto u prolazu Tiznit, posjete bit će da se vrati, mi ćemo za trenutak da vidim plaža-Aglou oceana, temperatura kapi redovito a kad smo izašli iz kamper za ručak u restoranu uz Srijeda, svježinu iznenaditi nas! malo vune nije suvišan!

Mi imamo ručak u vrhunski restoran u vožnji po francuski, hrana vrlo dobra i srdačna, vrlo povoljnoj cijeni, ali i kave, malo govorimo o zemlji sa sefa.

Nastavljamo našu silazak u duboki jug s obalnom cestom koja vodi do Sidi Ifni, puno posla u gradu, izrađujemo putovanje u Gradskoj vijećnici, a litici iznad mora, tada ćemo se smjeru Guelmin posljednji veliki grad Tan-Tan prije, gdje ćemo napraviti neki shopping, a mi ćemo imati velike poteškoće u vraćanju nacionalnog spušta na južnu Sahara.

Od Guelmin Južni počne, to nije Marokanski Sahara, ali se mijenja krajolik, vegetacija je u pustinji, u dine napraviti svoj prvi nastup, napadaju Sahara.

Ceste, jedan i jedini način za pristup crne Afrike, koja se koristi od strane mnogih qu'hasardeux utovar kamiona, a neke sa strane su slomljena, križanja postaje osjetljiv, ne treba previše sporo tako da ne bude "embedded" i brzo se od ruba.

Tan-Tan je u očima, policijska provjera i policije na ulazu, nema iznenađenja, mi ćemo vidjeti Francuski Allier u 2chevaux kamion! on nam govori da živi ovdje i tražimo novosti od kuće, također upozoriti radarska kontrola brzine, zapravo ima 3 i skriti! postao je sportski prakticirati na ulazima u grad u Maroku i uz najnovije modele laserskih dvogled.

Carrefour de Tan-Tan Plage, policija ponovno provjeriti prije nego spomenik na sharks, idemo kamp "zlatni pijesak" u kojem ćemo provesti noć;

To je potpuno novi, vrlo čist, a mi naručiti pečene ribe za navečer, mi ćemo biti poslužen u motorhome s veggies krumpirići i za manje od 80 dirhams! i 3!

Šetnja na plaži nakon jelo, je hladno! 20 ° max! i mi smo u srpnju! noć će biti još ugodnijim.

Dan 9:

Mi probuditi se u magliti mora uvijek je tako svježi, - 20 °, nakon službe i postavili smo proći kroz centar grada, a ne mnogo zanimljivih ćemo zatvoriti port za kupnju ribe, ali ti se vratim, ulazak zabranjeno! zašto? nema odgovora!

AS-PIS, mi ćemo kupiti drugdje, uzmemo putu za Laayoune, ja sam primoran staviti brisači, magla, možemo vidjeti samo mora još smo na hridi u roku od 50 metara od ruba!

Sve ovo uz hrid prekrivena drvenim shacks plastike koristi kao skloništa za ribare koji su pokrenuti njihove linije od vrha je visokoj litici iznad 30 metara, 50 za neke!

Radi se o high-risk ribarstva, gubitak ravnoteže dovelo u jesen, i mrtve su zajedničke.

Ali, to je njihovo jedino sredstvo za preživljavanje, pa ...

U Wadi Chebec je povlašteno mjesto za ribolov, njegova je ušće pogodno za ribolov za Courbin.

Tada Wadi Fatma Moj prebivalište željene po ribara kampiranje kamion, veliki parking dostupne, flamingos bonusom.

Odmah nakon prvog nulte stanice, puni smo ferron a Dizel do 32 euro centi po litre! to je još uvijek vrlo ugodan, moramo reći da je udaljenost između 2 gradovi nisu proporcionalan s Francuskom lagano 400 km.

Također će se sastanak sa Krda deva (da, znam, postoje deva!) Da prelaze cestu bez brige o automobilima ili kamione, također je prvi dine koje počinju da se posjed od ceste ali ništa loše ovdje, vrijeme je mirno.

Akhfenir prošlosti, zaustavili smo u svratištu "Courbin novac" održao je francuski, imat ćemo ručati u društvu compatriots drugih koji su došli da provedete odmor ovdje ribolov je specijalitet kuće specialty Ribe će se odraziti u našoj jela.

Nakon ove odlične brašna, i kava je s Pavlom vlasnika, mi ćemo napraviti do lagune Khnifiss-Nail je tridesetak kilometara od Akhfenir.

Vojni pozdravlja nas, možemo, ako želimo ostati preko noći na parkiralištu pogledom na lagunu, ali smo radije gledati samo na podnožju liticu najblizzi laguni.

Mi prijavljen mogućnost izrade izlet brodom na lagunu, ali to je, unatoč brojnim brodicama na rubu smo se vratiti i zatražiti od straže, ako postoji mogućnost aune? Ne, ne ove sezone, da ste samo turisti, ribari ne postoji!

AS-PIS, u laguni se prekrasan pogled odavde, mnogi flamingos i dine u pozadini da uronite u vodu, ona izgleda kao razglednica.

Također ove ceste ravno, na dine postati bliži, Tarfaya izvijestio je na 100 km, mi se seli od obale, temperatura je 25 ° raste brzo, odjednom u zavoju na veliki dina, a Salt Lake, ogromna, i mnogo se koristi.

To je Sebkha Tarzgha slane, a slane od 6000 ha, koja proizvodi 20 milijuna tona godišnje!

Impresivno! off je vjerovao da vidi vodene površine, ne! to je optička varka!

Mi dolazimo na Tarfaya, bio sam očekivao važan grad u stvarnosti je nekoliko betonskih blokova, raspršenih na periferiji gradić smjesteni u pijesak, pokušavaju nekako preživjeti s mali muzej Aéropostale, ali zatvorena u ovom trenutku.

To je također srdjela ribarska luka, a trajektom do obližnjeg Kanarski bio uspostavljen, ali zastarjelih brodova je pravo, a posljednja koja je ostala je olupina kratku udaljenost od trajektne luke !

Razoccaran nedostatka interesa za ovaj grad, mi početi Laâyoune.

U krajoliku ne mijenja, dine, dine, i dine, cesta u boljem stanju, više velik.

Dolazak na Laâyoune je iznenađujuće velik grad izgubljen u pijesak u pustinji garnizon grad, vojnici su posvuda, to je i grad potpuno nove, moderne građevine su pokazali, nema turista, samo da se popuni i opreme, tu je sve, UN-ove snage su dobri kupci!

Potpuno novi 4-lane spaja grad Laâyoune plaža, otkopan je bulldozers dine stalno kreće.

Laâyoune plaža će biti naše pozornice noćas ćemo naći malo parkiralište na kraju plaže u blizini garnizon.

Ovo će biti prekretnica u našem jugu, krajolik je bio mnogo više nema interesa ne bi ništa gurati dalje južno, i mi moramo sjetiti da se vrate u Francuskoj, mi se još uvijek nije daleko od 4000 KMS!